Vanlige spørsmål om Scandic Restel-avtalen

Scandic har ervervet seg Restels hotellvirksomhet, og som en del av avtalen, vil Cumulus-kjeden bli overført til Scandic-merkevaren i løpet av våren. Nedenfor kan du ta en titt på Vanlige spørsmål relatert til ervervelsen.

Vi har samlet sammen disse vanlige spørsmålene nedenfor, slik at du kan få svar på spørsmålene du måtte ha så raskt som mulig.

Hurtiglenker

Hvordan påvirker ervervelsen kundene?

Hvordan påvirker ervervelsen lojalitetsprogrammet?

Hvordan påvirker ervervelsen hotellbestillinger?

Kunder

Hva vil endre seg for kundene?

Vi utvider tilbudet vårt med nye destinasjoner og tjenester, slik at kundene våre kan velge fra et enda mer omfattende utvalg av destinasjoner og tjenester enn før.

    • Scandic-frokosten er alltid inkludert i prisen, og det allergivennlige frokostkonseptet vil gradvis bli utvidet til alle nye hoteller.
    • Hotellrommene vil ha baderomsprodukter fra FACE, og ubegrenset gratis WiFi vil være tilgjengelig over hele hotellet.
    • Produktene i hotellobbyens SHOP vil oppdateres
    • Lojalitetsprogrammet Scandic Friends vil bli introdusert på hotellene.
    • Barn under 13 år bor uten ekstra kostnad sammen med en voksen, og får en velkomstgave når de sjekker inn på hotellet. I tillegg vil restaurantene ha enten en egen barnemeny eller la barna bestille retter fra den vanlige menyen til halv pris.
    • I henhold til Scandics tilgjengelighetsstandard, er tilgjengelighet en prioritet både på våre nybygde og renoverte hoteller. Alle Scandic-hoteller har teleslynge, stokkholder, vibrerende vekkerklokke og rullestol.

Lojalitetsprogrammer

Kan jeg få Scandic Friends-poeng for en bestilling jeg allerede har gjort på et Cumulus-hotell, når oppholdet er på en fremtidig dato?

Ja, gitt at det er en poengkvalifiserende natt på et Scandic-hotell.

Hvor lenge kan jeg bruke mitt Hotel Bonus Club-kort?

Les mer om inndragningen av HBC-programmet her.

Jeg er Hotel Bonus Club-medlem og ønsker å registrere meg i Scandic Friends-programmet. Hva bør jeg gjøre?

Vi har sendt et personlig brev til alle Hotel Bonus Club-medlemmer. Les mer om dette her.

Bestillinger og bestillingskanaler

Scandics bestillingskanaler forblir de samme. Cumulus bestillingskanaler forblir de samme frem til omprofileringen. Deretter flyttes de til Scandics bestillingskanaler.

Hvordan foretar jeg en bestilling i fremtiden? Hvem kontakter jeg hvis jeg ønsker å endre bestillingen min?

Hotellbestillinger gjøres via nettstedet eller kundeservice. Bestillinger er gyldige på samme måte som før, inkludert gruppe- og møtebestillinger.

Forblir bestillingsvilkårene de samme?

Med tanke på eksisterende bestillinger, vil vi følge bekreftede vilkår og betingelser. Over tid vil vi samle prosessene og kommunisere dem separat.

Jeg har en Scandic partner voucher eller bonusnatt, og ønsker å bestille på et Cumulus-hotell. Er det mulig?

Det vil bli mulig etter omprofileringen av hotellet. Scandic partner voucher gir eieren rett til et opphold på et Scandic-hotell.