Fordeler i detalj

Som medlem i Scandic Friends får du gode fordeler fra begynnelsen. Du vil også alltid få den beste prisen fra start! Enda flere fordeler tilkommer etterhvert som du når høyere medlemsnivå. ​



VELKOMST BONUS

Bli medlem og få fordeler med én gang. Når du blir medlem av Scandic Friends, får du 500 bonuspoeng. Det koster selvfølgelig ingenting å være medlem.

Beste pris på overnatting

Som medlem vil du alltid få den beste prisen hver dag hele uken når du bestiller på vår nettsted eller i vår app. ​Medlemsprisen vil være synlig ved bestilling og du behøver ingen kode for å få medlemspris. ​

10 % rabatt på mat i helger

Nyt en velsmakende frokost, brunsj eller middag i helgen. Selv om du besøker hotellet uten å bo der, får du 10 % rabatt på mat fredag til søndag. Dette gjelder for restauranter, SHOP og kafeer på alle våre hoteller, og for opptil seks personer. Tilbudet kan ikke kombineres med andre tilbud.

Husk å vise ditt digitale medlemskort eller oppgi medlemsnummer til personalet.

bonusnetter og delbetaling

Du kan bruke poengene dine på bonusnetter på våre hoteller. Antall poeng du trenger avhenger av hvilket hotell du velger å bo på. Hvis du avbestiller, får du poengene tilbake. Hvis du bruker poeng som utløper før ankomst og avbestilling, vil disse poengene likevel utløpe, og hvis du har bestilt et rom og ikke møter opp, mister du de aktuelle poengene.

På vårt nettsted kan du også bestille bonusnatt og delbetale, noe som betyr at du ikke trenger å ha nok poeng til uttak av en bonusnatt - betal med poeng og penger.

 

Gi bort en bonusnatt
Du kan alltid gi bort en av bonusnettene dine til noen andre. For å gjøre det, må du ringe medlemstjenesten vår, du kan ikke bestille en bonusnatt for noen andre via nettet vår app.

Medlemsservice: +47 23 15 50 00.

gode tilbud fra våre partnere

Det finnes flere muligheter til å tjene og bruke poeng. Vi har utvidet samarbeidet vårt med flere partnere som gir deg eksklusive tilbud og spesialpriser. 

BONUS VED NETTBESTILLING

Flere poeng er bare et klikk unna. Hvis du bestiller overnatting på nettstedet vårt, får du bonuspoeng. Det samme gjelder når du bestiller en bonusnatt.

Bonus per natt ved bestilling på vårt nettsted

 

 

Bonus poeng per nivå

200 poeng 230 poeng 250 poeng 300 poeng  

Restaurant voucher eller poeng

Ta en matbit i restauranten under oppholdet, eller velg å tjene bonuspoeng som du kan bruke senere. Fra nivå 2 vil du bli belønnet med en voucher eller ekstra bonuspoeng for hver poengkvalifiserende natt du bor. Ved ankomst får du bestemme om du vil bli ha en restaurant voucher eller bonuspoeng under ditt poengkvalifiserende opphold. Uansett hvilket valg du gjør, er det for hele oppholdet og kan ikke endres under eller etter oppholdet. Vær oppmerksom på at restaurant voucheren ikke er inkludert når du benytter bonusnetter eller delvis betalt bonusnetter. Hvis du velger bonuspoeng i stedet for restaurant voucher gjør vi oppmerksom på at det kan ta opptil 10 dager før poengene er registrert på din konto.
 

  • Level 2 verdi kr 50 eller 400 poeng
  • Level 3 verdi kr 100 eller 650 poeng
  • Top Level verdi kr 150 eller 850 poeng

si opp medlemskapet på treningssenteret

Fra og med Level 3 får du adgang til alle treningsrom på Scandic – selv om du ikke bor på hotellet. Ettersom vi ikke alltid kan tilby garderobe og dusjmuligheter, anbefaler vi at du kommer i treningstøy.

Verdt å merke seg ved besøk i treningsrommet:

  • Tilgangen gjelder bare Scandics egne treningsrom
  • Tilgangen er personlig og gjelder for én person
  • Du må sjekke inn og ut i resepsjonen med medlemskort og gyldig legitimasjon
  • Hotellet har ikke ansvar for medlemmer som bruker treningsrommet
  • Tilgangen gjelder bare treningsrommet; vi kan ikke garantere tilgang til garderobe

 

48-timers romgaranti

Dette er en unik fordel for Top Level-medlemmer! 48-timers romgaranti gjelder når hotellet er fullbooket og du bestiller minst 48 timer i forveien. Det kan forekomme lokale unntak for 48-timers romgarantien ved viktige arrangementer i området. Se listen nedenfor for mer informasjon om våre unntaksdatoer. Du må ringe vår medlemsservice på telefon 23 15 50 00 for å benytte deg av 48-timers romgaranti.

Dette bør du huske om 48-timers romgarantien: Bestillinger må garanteres med kredittkort ved bestillingstidspunktet. 48-timers romgaranti kan kun brukes for ett rom, og kun når du selv skal bo i rommet. Vi kan ikke garantere en spesifikk romtype. 48-timers romgaranti gjelder ikke når du bestiller med bedriftspriser og Bonus Cheque-priser, men du kan bruke en Bonus Cheque som delvis betaling og betale resten separat. Du kan ikke bruke 48-timers romgaranti når du bestiller en bonusnatt.

Prioritert telefon

Som Top Level-medlem eller høyere har du prioritert tilgang til vår medlemsservice. Det er bare å ringe det vanlige nummeret 23 15 50 00 og følge instruksene.