Vanlige spørsmål: bruk av poeng

Poengene dine er gyldige det året de opptjenes samt de 3 neste årene. Utløpsdatoen er alltid 31. desember. Nedenfor finner du svar på de vanligste spørsmålene rundt poeng og hvordan utløpende poeng kan brukes.

Finn svar på spørsmålet ditt:

 

1. Kan jeg bestille en bonusnatt for neste år, selv om poengene mine utløper på slutten av dette året?

Ja, du kan gjøre en bestilling for neste år. Men merk at hvis du avbestiller eller endrer bestillingen neste år, vil de utløpte poengene gå tapt.

2. Kan jeg kombinere poeng med andre betalingsalternativer for å bestille en bonusnatt?

En bonusnatt kan ikke brukes som delbetaling. Hvis du bestiller en bonusnatt må du bestille hele natten med poeng. Hvis du ønsker å bestille et opphold for flere netter og betale noen netter med poeng og de andre med penger, er dette mulig. Hvis du bestiller på nettstedet vårt, må du gjøre to separate bestillinger – én med poeng og én med betalingskort.

3. Kan jeg kombinere en bonusnatt-voucher med poeng?

Bonusnatt-voucher og poeng kan ikke kombineres. Hvis du bestiller med en bonusnatt-voucher, må hele bestillingen betales med voucheren. Du kan imidlertid kombinere flere bonusnatt-vouchere for å matche mengde poeng du trenger på hotellet du velger.

4. Kan jeg kombinere Scandic Friends-vouchere med andre betalingsalternativer?

Ja, Scandic Friends-voucheren kan brukes som delbetaling. Du kan også gi den bort, siden voucheren ikke er personlig.

5. Jeg sendte en bonusnatt-bestilling via e-post, kan jeg bestille på denne måten?

Dessverre kan vi ikke behandle bestillingsforespørsler over e-post. Hvis du ønsker å bestille en bonusnatt, kan du bestille online eller ringe oss på +46 8 517 517 20. Hvis du ønsker å gi din bonusnatt til en annen person, må du ringe vår medlemsservice.

6. Vil poengene mine trekkes fra kontoen min øyeblikkelig etter bestilling?

Nei, det kan ta opptil to uker, avhengig av arbeidsmengde, så vi ber deg om å være tålmodig.

7. Kan to personer kombinere poeng for å bestille en bonusnatt?

Poeng kan ikke overføres fra en medlemskonto til en annen medlemskonto. Derimot kan du og en venn som for eksempel har en bonusnatt voucher til en verdi á 5000 poeng hver, kombinere disse og bo i et dobbeltrom for 10000 poeng. Bonusnatt voucher bestilles på medlemmets side.

8. Har jeg poeng som utløper?

Du kan alltid sjekke poengsaldoen din og når poengene dine vil utløpe på Mine sider (du må logge inn for å finne Mine sider).

Merk at poenginformasjonen du mottar på e-post i sjeldne tilfeller kan være feil, spesielt hvis du nylig har gjort en bestilling. Du finner uansett alltid riktig poengsaldo på Mine sider.

9. Hvordan kan jeg logge inn på kontoen min?

Bruker-ID er medlemsnummer, som du f.eks. finner i e-postene vi sender deg. Hvis du ikke finner medlemsnummeret ditt, kontakt vår medlemsservice på +46 8 517 517 20 eller på member@scandichotels.com.

Hvis du har glemt passordet, kan du be om et nytt passord via e-post ved bruk av medlemsnummeret ditt.

Passordet vil bli sendt til e-postadressen som er lagret på profilen din.

Hvis du ikke lenger har tilgang til e-postadressen som er knyttet til profilen din, kontakt medlemsservice så vi kan oppdatere profilen din og du kan be om et nytt passord.