Annet – spørsmål og svar



Hurtiglenke

Ingen kvittering / sen ankomst?

Hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke har mottatt kvitteringen min?

Hvis du ikke har mottatt kvittering for oppholdet ditt via e-post, kan du kontakte hotellet, så sender vi deg en ny kvittering. Kontaktinformasjon til hotellet finnes på hotellets nettsted.

Kontant betaling

Hvorfor er det ikke mulig å betale kontant hos Scandic?

Scandic er kontantfrie i flere av sine restauranter og barer, men du kan alltid betale kontant direkte i resepsjonen. Er du gjest hos oss, kan du sette regningen på rommet og betale ved utsjekk.

Gavekort

Hvor kan jeg kjøpe Scandic-gavekort?

  • Du kan kjøpe digitale gavekort og mottat gavekortet på e-post - kjøp her
  • Gavekort kan også kjøpes på alle Scandic-hoteller. De er tilgjengelige i beløpene 100 og 500 (lokal valuta). Gavekortene er gyldige i ett år fra kjøpsdato. Hvis du ikke kan komme deg til et av hotellene våre, kontakt hovedkontoret på tlf. 23 15 50 00

Frokost

Når serveres frokost på hotellet?

For nøyaktige åpningstider, besøk siden for hotellrestauranten for å finne informasjon om frokost.

Obs! Frokostbuffet er ikke alltid inkludert i alle romprisene. Se mer informasjon på bestillingsbekreftelsen.

SCANDIC FOR FORRETNINGSREISER

Interessert i en bedriftsavtale med Scandic, eller har du spørsmål om en gjeldende avtale?

Scandic Friends

Hvilke partnere har Scandic Friends?

Hvordan opptjener/bruker jeg poeng hos Scandic Friends' partnere?

Fant du ikke svar på spørsmålet ditt?

Vi svarer gjerne på spørsmålene dine. Fyll ut følgende skjema eller kontakt oss på telefon 23 15 50 00.

Vennligst fyll ut feltene nedenfor så vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.

*Obligatoriske felt