FAQ på nett

Endelig! Nå er den nye hjemmesiden vår lansert. Her har vi samlet sammen noen svar på spørsmål rundt nettsidene våre. Hvis du ikke finner svar på det du lurer på, er du velkommen til å kontakte oss.

Jeg kan ikke bestille et rom for en venn med mine bonuspoeng, hvorfor?

Beklager, men for øyeblikket må vi gjøre dette manuelt. Det burde være enkelt å gi bort bonuspoeng og bestille online, og det vil være mulig i fremtiden. Inntil videre, kontakt vår kundeservice, så vil de hjelpe deg.

Jeg prøver å søke etter et møterom med en viss kapasitet. Det fungerer ikke!

Vi vil selvfølgelig tilføye denne viktige funksjonen i bestillingsmodulen. For øyeblikket er det imidlertid ikke mulig å søke på rom og kapasitet, men du kan sende en forespørsel til det spesifikke hotellet.

Hvor kan jeg sjekke hvor mange poeng hvert hotell «koster» for en bonusnatt?

Poengene er synlige på to måter. Enten når du er pålogget som medlem og du har søkt etter et hotell eller en destinasjon – poengene vil da vises i hotellisten. Eller du kan se dem når du er på Scandic Friends-sidene og siden for Bruk poeng.

Hvor kan jeg se hvor mange bonuspoeng jeg har igjen?

Klikk på profillenken øverst på nettstedet: Der kan du se antall bonusnetter og hvor mange poeng de tilsvarer.

Jeg kan ikke lenger se omtrentlig pris i min valuta for et rom, hvorfor ikke?

Vi vil bare vise lokal valuta i et hotellsøk. Hvis du for eksempel søker etter hoteller på den engelske siden (.com), vil den lokale valutaen være basert på beliggenheten til hotellet. Et svensk hotell vil vise SEK, et dansk hotell vil vise DKK og et finsk hotell vil vise EUR etc.

Er det mulig å gjøre en bestilling med flere hotellrom med forskjellige priser?

Selvfølgelig! Merk imidlertid at forskjellige regler gjelder avhengig av hvilken priskategori du bestiller fra. De forskjellige reglene, avhengig av hvilken rompris du har valgt, vil bli spesifisert under bestillingsprosessen. Når du er ferdig med bestillingen, vil reglene for hvert rom spesifiseres på bekreftelsen.