Verdt å vite



Dette kan være godt å vite om Scandic Bonus Cheque:

  • Bonus Cheque er utviklet for forretningsreisende.
  • Bongene er gyldige på alle Scandic-hoteller.
  • Bongene er gyldige for reservasjoner med Bonus Cheque-priser og kan ikke brukes som delbetaling for andre priser.
  • 1 bong er gyldig for 1 person i enkeltrom, inkl. frokost. Et ekstra tillegg (inkl. frokost) kan betales for person nummer to i et dobbeltrom.
  • Et tillegg utover kostnaden på Bonus Cheque kreves ved noen hoteller, tillegget kan variere per hoell.
  • Bonus Cheques er merket med en gyldighetsperiode og er gyldige i minst 1 år fra kjøpsdatoen.
  • Bonger kan ikke refunderes*. I visse omstendigheter kan bongen imidlertid brukes som delbetaling for 12 nye bonger.
  • En bong kan ikke brukes som betaling for restaurant- eller konferansetjenester.
  • Bonus Cheques er gyldige for individuelle reservasjoner. Dersom du ønsker å bestille mer enn 9 rom på samme tid, kan hotellet gi deg en pris basert på tilgjengelighet.
  • Priser og betingelser gjelder fra 01.01.2023 frem til ny meddelelse gis, underlagt endringer.
  • Bonus Cheque kan enkelt hentes og betales ved hotellet du ønsker å bo på når du sjekker inn
  • Bonus Cheque kan også bestilles på vårt nettsted og vi sender deg faktura. Faktura sendes i posten, og bongene blir sendt rekommandert etter at vi har mottatt betaling. Leveransen kan ta opptil 2 uker.
  • Vær oppmerksom på at i visse perioder med kongresser eller større arrangementer kan det hende at bonussjekker ikke er gyldige.
  • Bonus Cheque-prisen gjelder ikke for stamgjester på Top Level for reservasjoner gjort innenfor 48-timers garantien.

*Erstatning av tapt bong:
Scandic vil erstatte tapte bonger ved visse omstendigheter. For å motta en erstatningsbong for en mistet bong må du sperre den mistede bongen ved å ringe +46 8 517 350 00. Hvis bongene er stjålet, må du også melde det til politiet og oppgi numrene på bongene. En kopi av politianmeldelsen må sendes til Scandic Hotels AB, Box 6197, 102 33 Stockholm, Sverige.

Merk at Scandic kun erstatter ubrukte bonger og at erstatningsbonger alltid har samme utløpsdato som de tapte bongene. Erstatningsbonger sendes kun til bedriften som opprinnelig kjøpte de tapte bongene.