Bestilling – spørsmål og svar



hurtiglenker

Bestill med koder/rabatter

Jeg har en rabattkode/Bonus Cheque/bonusnatt. Hvor fyller jeg inn koden når jeg bestiller?

Klikk på bookingkode, Bonus Cheque eller bonusnatt og skriv inn koden i feltet 'Legg til bookingkode' i bestillingsprosessen. Rabattkoder du kan bruke her inkluderer gavekort og kampanjekoder.

Hvordan bestiller jeg med en bedriftsavtale?

Klikk på bookingkode, Bonus Cheque eller bonusnatt og skriv inn koden i feltet 'Legg til bookingkode' i bestillingsprosessen. Skriv inn avtalekode (f.eks. D nummer: D123456789).

Hvordan bestiller jeg et rom på nett ved bruk av et gavekort?

Instruksjoner for bestilling med gavekort finner du på baksiden av gavekortet.

Merk at gavekort med verdi på 100 eller 500 kun kan brukes når du bestiller flex-produkter, siden betaling må gjøres på hotellet. Disse gavekortene kan derfor ikke brukes til å bestille Save eller andre produkter som belastes på bestillingstidspunktet.

Bestilling

Jeg vurderer å bo på et av hotellene deres med familien min.

Mange svar på vanlige spørsmål om bestilling med familier finner du på familiesidene våre, i tillegg til detaljer om de mest familievennlige hotellene våre.

Hvordan garanterer jeg bestillingen min for sen ankomst?

Kontakt hotellet for å garantere bestillingen for sen ankomst. Kontaktinformasjon til hotellet finnes på hotellets nettsted.

Hva betyr garantert til sen ankomst?

Hvis du garanterer for sen ankomst med et kredittkort, vil vi holde rommet frem til neste morgen kl. 0700, deretter blir rommet kansellert. Hvis du ikke møter opp eller kansellerer etter kl. 1800 vil du bli debitert for en natt.

Bestillingsbetingelser

Jeg er under 18 år, kan jeg bo hos dere uten en verge/forelder?

Informasjon om bestilling for mindreårige finnes under bestillingsbetingelser.

Kan jeg ta med kjæledyret mitt til Scandic?

De fleste av våre hoteller har rom til kjæledyr mot en ekstra kostnad. Vennligst opplys om at du ønsker å ha med kjæledyr når du booker. Informasjon om bestilling med kjæledyr finner du på vår side om "Kjæledyr på hotell".

Endre eller avbestille en reservasjon

Hvordan kan jeg avbestille eller gjøre endringer på en bestilling?

Bestillinger som gjøres på nettstedet vårt kan både endres og avbestilles her. Klikk på 'Se bestilling/avbestilling'. Bestillinger som gjøres via bestillingsservice eller direkte på hotellet kan ikke endres/avbestilles på nettstedet. Kontakt bestillingsservice på telefonnummer  23 15 50 00.

Betalingskort

Kan jeg bestille via nettstedet uten å oppgi betalingskortnummer?

Ja, du kan bestille uten å forhåndsbetale bestillingen. Betalingen gjøres på hotellet i stedet. Bestillinger på save rate og visse kampanjer må imidlertid betales på bestillingstidspunktet.

Hvorfor kan jeg ikke bruke betalingskortet mitt til å bestille?

Pass på å ikke bruke noen spesialtegn i boksene for navn og kortnummer, f.eks. (.) (,) (-) (/) (:).

Bestillingsbekreftelse

Jeg har ikke mottatt noen bestillingsbekreftelse, hva bør jeg gjøre?

Kontakt hotellet for hjelp med bestillingsbekreftelsen, eller ring bestillingsservice på  23 15 50 00.

Hva gjør jeg hvis jeg mister bestillingsnummeret mitt?

Kontakt hotellet for hjelp med bestillingsnummer eller ring bestillingsservice på  23 15 50 00.