Bestill med koder/rabatter

Jeg har en rabattkode, hvor oppgir jeg den når jeg bestiller?

Trykk på linken "Bookingkode, Bonus Cheque eller Bonusnatt" i vår bestillingsmodul og skriv inn din kode i feltet «har du en bookingkode». Eksempel på bookingkoder er bl.a. avtalekoder (D-nummer: D123456789), koder på Scandic Gift Vouchers og kampanjekoder.

Hvordan bestiller jeg med studentrabatt?

Vi har for tiden dessverre ingen studentrabatt. Vi anbefaler deg å sjekke vår hjemmeside for gode tilbud. Når du bestiller rom via vår hjemmeside garanterer vi at du alltid får den beste prisen.

Hvordan bestiller jeg rom med et gavekort?

 

Hvis du ønsker å foreta en bestilling med Scandic Gift Voucher «one overnight stay» kan dette gjøres via vår bestillingsmodul. Skriv inn bookingkoden som står printet på voucheren i feltet for bookingkoder i bestillingsmodulen. Husk å ta med og levere gavekortet (Gift Voucher´en) ved innsjekk på hotellet. Alternativt kan du ringe Scandic Booking- og kundeservice på telefon 23 15 50 00.

Har du derimot en Gift Voucher med en verdi på 100 NOK eller NOK 500 kan disse benyttes som delbetaling for overnatting, som betaling i Scandic Shop, eller i vår restaurant og bar. Husk å ta med og levere denne ved utsjekk. Gavekortene er lik for alle landene, og har forhåndsdefinert valuta ut fra det landet hvor de benyttes.

Familiebestilling

Har alle hotellene familierom?

De fleste av våre hoteller kan tilby familierom, alternativt sette inn ekstrasenger på rommet. Dette kan enkelt bestilles via vår bestillingsmodul på web eller ved å ta kontakt med Scandic Booking- og kundeservice på telefon 23 15 50 00

Koster det noe ekstra for barna mine?

 

Barn opp til 13 år (0–12) bor kostnadsfritt når de bor i samme rom som en voksen. Barn som har fylt 13 år regnes som voksne og betaler full pris.

Endre/avbestille/kontrollere en bestilling

Hvordan endrer/avbestiller/kontrollerer jeg bestillingen min?

 

Kun bestillinger som er utført på nettsiden vår kan endres/avbestilles/kontrolleres online. Klikk på rubrikken «Endre eller avbestille» i bestillingsdialogen. Bestillinger som er utført på hotellet eller via Scandic Booking og Kundeservice, vises ikke på nettsiden. Kontakt oss direkte for eventuelle endringer.

Betalings- og kredittkort

Kan jeg bestille på nettsiden uten å oppgi kredittkortnummeret mitt?

Ja, du kan bestille vår Flex-pris uten å forhåndsbetale bestillingen din. Da betaler du i stedet på hotellet. Derimot må en bestilling til Save-pris og enkelte kampanjer, betales ved bestilling.

Hvorfor går det ikke å bestille med mitt betalings-/kredittkort?

Vær nøye med ikke å bruke spesialtegn i feltene for navn og kortnummer, for eksempel: (.) (,) (-) (/) (:).

Bestillingsbekreftelse

Jeg har ikke fått noen bestillingsbekreftelse, hva skal jeg gjøre?

Ta kontakt med Scandic Booking og Kundeservice på telefon 23 15 50 00 eller kontakt hotellet direkte, så sender vi en ny bekreftelse med en gang.

Hva gjør jeg hvis jeg har mistet bestillingsnummeret mitt?

Ta kontakt med Scandic Booking og Kundeservice på telefon 23 15 50 00 eller kontakt hotellet direkte, så sender vi en ny bekreftelse med en gang.